При празна кола (без хора вътре) и загасена такава (въпреки че надали има значение) пружинката трябва ли да е изпъната, и съответно буталцето излязло навън, или обратното - пружинката хлабава, а буталцето прибрано?? И нормално ли е да си влиза и излиза без никакво усилие? Подлежи ли на ремонт, и ако да - как?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Регулатор на спирачното усилие - въпроси.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеима една кука на кантара. от там се регулира пружината с каква сила трябва да действа на кантарчето при хоризонтирана и ненатоварена кола. мисля че със 7-8 килограма се опъваше.Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениепо спомен - колкото по-ненатоварена беше задницата, толкова по опъната пружината /поне така си мисля/. във всеки случай ,да има разни свободно местещи се детайли не е нормално. при мен всичко е бетон - ама щото е спечено от ръждаAlfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
Аз съм с тел..иии нещата са чук и гек! И празен и натоварен не ми влачи задницата, както и на прегледа разцепих машината с перфектни спирачки!Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
Comment